Friday, April 29, 2011

warkah cintaku utk my 1st love :P

Ada 2 titis air mata mengalir di sebuah sungai. Satu titis air mata tu menyapa air mata yg satu lagi,” Saya air mata seorang gadis yang mencintai seorang lelaki tetapi telah kehilangannya. Siapa kamu pula?”. Jawab titis air mata kedua tu,” Saya air mata seorang lelaki yang menyesal membiarkan seorang gadis yang mencintai saya berlalu begitu saja.”


**bby xmo menyesal sbb kehilangan b...




Cinta datang kepada orang yang masih mempunyai harapan walaupun mereka telah dikecewakan. Kepada mereka yang masih percaya, walaupun mereka telah dikhianati. Kepada mereka yang masih ingin mencintai, walaupun mereka telah disakiti sebelumnya dan kepada mereka yang mempunyai keberanian dan keyakinan untuk membangunkan kembali kepercayaan.


**bby tao bby bnyk wt slh..tp 1 jew..bby mntk kepercayaan dr b utk diri bby


Kamu tahu bahwa kamu sangat merindukan seseorang, ketika kamu memikirkannya hatimu hancur berkeping. Dan hanya dengan mendengar kata “Hai” darinya, dapat menyatukan kembali kepingan hati tersebut.


**walaupon b bz..bby try pham b..sbb bby mmg kene pham b.. akn dtg mybe bby pon akn ade kat tmpt b skrg.. tp ckup la if b kol..kejap pon jd la..suare b ckup utk wt bby t'snyum sehari..




Jangan mencintai seseorang seperti bunga, kerana bunga mati kala musim berganti. Cintailah mereka seperti sungai, kerana sungai mengalir selamanya. Cinta mampu melunakkan besi, menghancurkan batu, membangkitkan yang mati dan meniupkan kehidupan padanya serta membuat budak menjadi pemimpin. Inilah dasyatnya cinta !


**bby xmntk emas,intan o belian dr b..yg mntk mntk kespercayaan,kejujuran, keikhlasan dr b..jgn tingglkn bby..bby xbleh nk hdup without u honey..


p/s iy rndu sngt2 kat my hubby... iy luv him so much!!!he is my 1st love..and iy truly love him..
-kalau b t'bce post nie..nie warkah dr hti bby utk syg..
kerinduan yg wt bby sedar yg b nie penting sngt2 dlm hidup bby..
kerinduan yg wt bby sdar yg bby t'lalu cintakn b..
kerinduan yg wt bby sdar ksih syg bby kat b xpenas b'belah bg..

No comments:

Post a Comment